Mam na imię Monika, jestem nauczycielem języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem. Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie pracuję w szkole podstawowej oraz na państwowej uczelni wyższej w Warszawie. Jako nauczyciel, przeszłam przez wszystkie poziomy edukacji w Polskiej szkole od przedszkola po wyższe uczelnie. Moja praca daje mi dużo satysfakcji i lubię to, co robię więc także chętnie uczę się nowych rzeczy wchodząc w rolę ucznia / studenta. Z ochotą podejmuję wyzwania, dlatego od miesięcy eksploruję i zgłębiam tajniki egzaminu ósmoklasisty biorąc udział w serii kursów dla nauczycieli po to, aby moi uczniowie nie mieli trudności w zdaniu "śpiewająco" tej nowej formy egzaminu, która może zadecydować o ich przyszłości.
Pasjonują mnie nowe technologie, które od lat chętnie wykorzystuję podczas zajęć. Ponadto wciąż szukam inspiracji, aby uczyć ciekawie, oryginalnie ale przede wszystkim praktycznie. Na bieżąco biorę udział w licznych szkoleniach i konferencjach organizowanych m.in. przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE, czy trenerów zrzeszonych w inicjatywie Edunation, co pozwala mi na systematyczny rozwój. Jestem aktywna w projektach międzynarodowych takich jak eTwinning, gdzie moi uczniowie mogą nie tylko doskonalić język, ale też dzielić się swoimi umiejętnościami oraz poznawać nowych ludzi i inne kultury.
Uniwersytet Warszawski, na którym obroniłam swoją pracę magisterską, nie okazał się końcem mojej edukacji, ale "katapultą" 🙂
Stworzyłam "Pass It" z myślą o uczniach, którzy stają przed nowym stresującym wyzwaniem, jakim jest przygotowanie się do egzaminu ukończenia szkoły podstawowej.
Kurs, który proponuję, jest świetną formą bezstresowego przygotowania do egzaminu ósmoklasisty. Różnorodność i kreatywność zajęć jakie zaplanowałam sprawią, że uczniowie chętniej i szybciej przyswoją potrzebne umiejętności, a jednocześnie otrzymają szansę na osiągnięcie świetnych wyników.
Mając wieloletnie doświadczenie w nauczaniu, doprowadzę każdego ucznia do arkusza egzaminacyjnego tak, aby otworzył go z ciekawością, a nie ze strachem.
Masz pytania lub chcesz podzielić się uwagami, napisz